گــــاو خشمگیــن

 

Wednesday, July 16, 2003

آخه وقتی نتونی وبلاگت رو ببینی، نوشتن توی اون چه لذتی می تونه داشته باشه؟

...
خورشید خانوم: " از اينترنت استفاده نامطلوب هم می شود. به زعم شما سايتها و وبلاگهای غير اخلاقی و برانداز زيادی هم وجود دارد. اما مگر همه داستان همين چند سايت و وبلاگ است؟ حتی اگر برداشت شما درست هم باشد، مگر خشک و تر بايد با هم بسوزند؟ تازه، مگر شهيد آوينی نگفته بود بايد خانه هايمان را نوک قله آتشفشان بسازيم؟ مگر علامه جعفری نگفته بود بايد پنجره ها را باز بگذاريم و بگذاريم هر بادی که می خواهد بوزد؟ مگر نگفته بود انسان قوی را از هيچ بادی هراس نيست؟ ... "

سایه: " درسته که اين وبلاگ داره نفسهای آخرشو می کشه و به زور و هلک هلک کنون آپديتش می کنم.ولی از هفته پيش که فيلتر شد،انگار يه چيزی بيخ گلوم رو گرفته بود و فشار می داد.پاک افسرده شده بودم.آخه ديگه خيلی نامردی بود. بابا،من از مال دنيا همين يه دونه وب لاگ رو دارم..درسته که گاهی باهاش بدرفتاری می کنم.ولی به خدا دوستش دارم.
حالا به هر حال انگار موضوع مال 18 تير بود و تموم شد وفعلا تا اطلاع ثانوی اين فقط يه وب لاگه و ... "

Comments: Post a Comment