گــــاو خشمگیــن

 

Wednesday, July 09, 2003

صفا : ... جواد كسيه كه ماشين پژو پرشيا صفر كيلومترشو كه از كمپاني ميگيره سريع ميبره فروشگاه رينگ و لاستيك فروشي و چهار تا رينگ پهن ميخره كه از بدنه ماشين دو وجب بزنه بيرون !! (نمونه عيني دوست يكي از دوستام كه چند سال پيش خودم شاهد اين موضوع بودم). ميده شيشه هاشو دودي ميكنند. سي دي و عروسك آويزون ميكنه از آيينه جلو ‚ صندلي رو كوتاه ميكنه. فنر ماشين رو دست كاري ميكنه كه بدنه بخوابه روي زمين. سريع يك ساب ووفر مثل در قابلمه نصب ميكنه پشت صندلي عقب و چهار تا هم باند با صداي گوش خراش نصب ميكنه كه به قول خودش وولوم كه داد شيشه ها بلرزه. اين جواد فقير نيست. كلي هم پول داره اما طرز فكرش جواديه كه جوادش كرده. گناهي نداره كه جواد شده. مغزش بيشتر از اين كشش نداشته كه دنيا رو بهتر ببينه. بيشتر از يك حدي فكرش قابليت رشد نداشته. "
...
زیتون: تازگي ها در كرج هر كي كارت اينترنت مي خره بايد اسم و فاميل و شماره تلفن شو بده .. امضا كنه ..به داداش من تلفن زدن كه ديگه كي ها از كارت اينترنتت استفاده مي كنن..نمرديم و يه بار غيرتي بودن داداشم به درد خورده و نگفته..هر چي اصرار كردن ..گفته فقط خودم ..بعدا گفتن آخه سايتاي ضد و نقيضي مي ري فكر كرديم چند نفرين ! وقتي من اومدم خونه رنگش پريده بود و مي گفت مگه چه سايتهايي مي ري ؟:)
...
آنچه شما خواسته اید درباره تازه ترین قرار وبلاگ های کامپیوتری یه سری شرایط گذاشته:
شرایط حضور:
1- خوشتیپ بودن
2- زدن کروات و ژل به سر
3- بالای 18 سال بودن
آوردن هر گونه نوت بوک، دوربین دیجیتال و عینک دودی جهت پوز زنی ممنوع است.






Comments: Post a Comment